15 Haziran 2012 Cuma

Elbisenin etege dönüsümü.. :)

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 14:45
Merhabalarr.. Bu elbise yengemin hamileyken giydiği şifon bir elbiseydi.Bana verdi hamile olunca giyersin diye ama ben  bekleyemedim tabi :) yanlız onun boyu benden kısa olduğu için elbise bana kısa geldi,tesettürlü olduğum için giyemedim.Sonra fikrim geldi,askıları çok şık fırfırdı. Onları söktüm,dilerseniz resimlerin altında devam edeyim anlatmaya,zira daha açıklayıcı olur :)

 Aynen böyle kestim dibinden..
 Japone kol dediğimiz bir bady nin önüne iğneledim 2 kat fırfırı.Sonra diktim.
 Ta-taaamm :) işte böyle takım oldu.Üzerine mini siyah keten tarzı ceketimle uyumlu oldu. Ben beğendim :) Ya siz?

2 yorum:

  1. Beğendim hem de çok beğendim :)çok yaratıcı olmuş :)güle güle kullan :)sevgiler

    YanıtlaSil

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea