27 Ağustos 2012 Pazartesi

Alma kendin yap :)

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 00:57
Merhaba Sevgili izleyicilerimm.. Kendimiz yaptıkk.. :) Schafer den aldığımız bu çatal kaşık bıçak takımımız paslanınca atmak istemedim. Eşimden yardım istedim,sağolsun kırmadı beni. Anca beraber hayde Bismillah deyip başladık yapmaya.. Resimler anlatıyor herşeyi. Silikonla yuvarlak kutu kapağına yapıştırıldılar,kapağa delik açıldı ve çiviye geçirildi, saatte üstüne takıldı. Yapıştırmak istemedik saate çünkü pilini değiştirmek istediğimizde mümkün olmayacaktı. Hazırları kadar güzel oldu bence.. Sizce?





9 yorum:

  1. çok iyi bir geri dönüşüm projesi olmuş:) ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim çok sağolun.Bende artık bloguma kimsenin bakmadığını düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Sevcan Hanım.. Ben sizi 10marifetten tsnıyorum ve çalışmalarınızı takip ediyorum.. Harika bir blog yapmışsınız daha şimdi gördüm. Hemen yeni üyeniz oldum. Mükemmel el işleri yapıyorsunuz. Ellerinize sağlık. Ben de henüz daha dün bir blog kurdum. Eğer ziyaret ederseniz çok çok sevinirim..
    Adı Mestanın Örgü Sepeti
    Bu da bloğumun adresi.
    http://mestaninorgusepeti.blogspot.com/
    Tekrar görüşmek üzere
    Selam ve sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. başarılı bir çalışma olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Emine özlem,çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için.Tabi ki ziyaret ederim ne demek.. Sevgiler..
    Marifetli hanımlar klübü,çok teşekkür ederim. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. cok hos olmuş ıyı gunlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. malzemeler ne acaba

    YanıtlaSil
  8. sağolun teşekkür ederim

    YanıtlaSil

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea