5 Haziran 2012 Salı

Diktigim yeni tunigim..

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 02:23
 Merhabalar efenim :) Size bir önceki postumda aldığım kumaşlardan diktiklerimi gösterecektim :) işte biri bu tunik.Malum fotoğraf makinem bir kaç gün yoktu bu yüzden üstte dikim ve yapım aşamalarını şemaladım.İnşallah açıklayıcı olmuştur.Benim böyle bir kazağım var,ondan ilham alarak yaptım.Aslında eşim,görümcem falan o kumaştan kıyafet olmaz,sofra örtüsü deselerde ben yine diktim ve giydim.Sizce nasıl olmuş? Hoşçakalın :) Sevgilerimle..


11 yorum:

  1. çok şık bir bluz olmuş.sizede çok yakışmış banada beklerim..ahlam

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. kumaşın desenide çok uygun olmuş tunik için. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Ahlam,teşekkür ederim.Hoşgeldin,bende gelirim tabi :)
    marifetli hanımlar kulübü,çok teşekkür ederim,böyle düşündüğünüze sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. bende tam böyle birşey yapmak istiyordum öyle işime yaradıki çiziminiz teşekkür ederim. bu arada kumaşınızda harikaymış tiril tiril çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim xmadame.İnanın bu söyledikleriniz beni çok mutlu ediyor,zira dikerken aklımda bin tane soru vardı.Acaba güzel olacakmı?Eşimin dediği gibi sadece sofra örtüsü gibimi olur? vs. :) Şimdi dahada güvenle giyeceğim.Hiç terletmiyor inanın :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ve çok yakışmış.
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim sağoluun :)

    YanıtlaSil
  8. pratik ve güzel almış benim annemde kumaşlarıma ilk önce bi sofra bezi gibi der sonra giyince çok beğenir :)

    YanıtlaSil
  9. :) ne olacak bizim bu sofra bezlerinin haliii :)

    YanıtlaSil
  10. eşin ve görümcene bizden selam söyle :) bu güzelim tuniği beğenmiyolarsa daha ne diyiim :)..tunik şeması 10 numara..

    YanıtlaSil
  11. :) çok sağolun.Dikmeden önce beğenmediler,giyince bayıldılar :)

    YanıtlaSil

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea