6 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeniden merhabalarr..

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 14:29
 Merhaba arkadaşlar,uzuuuunca bir aradan sonra tekrar yazıyorum. İyisiniz inşallah.. :) Bu fanusta balıklarım vardı.Vardı diyorum çünkü  öldüler :( bende fanusu ne yapsamda değerlendirsem diye düşünürken yine 10marifette gördüğüm bir projeyi uyguladım. 1milyoncularda :) satılan renkli taşlardan aldık.En dibine kırmızısından koydum ama üzerine toprak dökünce ve sulayınca kapandı,görünmüyor. Toprağın üstünede beyaz taşları dökmeden kaktüsleri ektim :) sonra sulayıp beyaz taşları döktüm ve düzelttim.Bence harika oldu.çooook sevdim.Zaten sevgili yeğenim Ebrar Burçak bütün çiçeklerimi yolduğu için (Geçmiş zamanda uzun parmak gibi olan kaktüsü tutmuştu ve saksısından çıkarmıştı,ellerine batmıştı kaktüsün dikenleri.Çok ağlamıştı..) bende koruma altına almış oldum kaktüslerimi. Olayın kötü bir yanıda var,fanus toprakları yerleştirirken mahfoluyor.Peçeteyle kuru kuru silince tertemiz oluyor. :)  oda güzel yanı.. Hayırlı ramazanlar Efenim,Rabbim oruçlarımızı ve tüm ibadetlerimizi kabul,günahlarımızı affetsin İNŞALLAHHH...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea