22 Eylül 2012 Cumartesi

Şemsiye kumaşından mutfak önlüğüm

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 08:37
 Merhaba arkadaşlar,bu haftasonu birkaç saat boş vaktim var diye değerlendireyim dedim.Elimde bir kırılmış şemsiye daha vardı
Daha öncedende şemsiyeden yaptığım çanta için buyrun.

Ve birde bayıldığım ama artık bana olmayan tuniğim :) Şemsiyeyi bu sefer astar olarak kullandım.Cebin içinde elbisenin kumaşından var,dışı keçe.Havluyuda rahatça çıkıp ayrı olarakta yıkansın diye cırtcırtlı yaptım.Malum yemek yaparken hemen elimizi silecek havlu arıyoruz böylece daha kolay olur diye düşündüm.Daha öncedende görmüştüm sanırım.Bir yerden hatırlıyorum ama.. Neyse genel olarak beğendim ben :) Sizce nasıl olmuş? Sevgilerimle..







4 yorum:

  1. Allahııııııııım mikemmel bi dönüşüm olmuş bu ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çooooookk teşekkür ederimmmm :)

    YanıtlaSil
  3. tamda diyodum bu elbise baya yani
    nerede şemsiye diye
    sonra tekrar okudum anladım astarmış şemsiye olan :)
    astar kısmınında resmini çekseydin keşke merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hic aklima gelmedi inan. Cekip koyacagim en kisa zamanda insallah..

      Sil

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea