29 Mayıs 2012 Salı

Cd lik oldu kitaplıııkk...

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 11:29
 merhabaaa :) iyisiniz inşallah.. eşime biryerden cdlik hediye gelmiş. oda eve getirdi. çok müzik dinleyen biri olduğu için genelde böyle şeyler geliyor :) neyse.. çok cdmiz olduğunu ama hiçbirinin kabı olmadığını farkettim.. ve koyacak hiç birşey bulamadım.. düşündüm düşündüüümm ve kitaplık yapmaya karar verdim. burada gördüğünüz gibi cd koyma tırtıklarının (bana göre tırtık :) ) sadece 2tanesinin vidalarını sökerek çıkarttım. 2 ye böldüm ve sıcak silikonla uygun bulduğum tırtıklara koyup yapıştırdım. evlenmeden önce kitaplarımı okumak isteyenlere dağıttığım için bütün kitaplarım sığdı :) yine çok mutlu olduğum bir çalışmaydı.. hoşçakalınn..

2 yorum:

  1. merhabalaarr:)
    ne hoşş ne cici bir sayfa bu böylee:)
    samimiyetiniz ve harika paylaşımlarınız ile süslediğiniz sayfanıza bayıldımm kii..
    emeklerinize sağlık..
    takipçinizim ..
    bende bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz bende gelirim seve seve.Sevgiler..

      Sil

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea