28 Mayıs 2012 Pazartesi

Kedili kuslu yastık ve canta dönüsümü.

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 13:01
Merhaba.Çantam çok eskiydi.kullanmıyordum fakat bunları görünce atmaktan vazgeçtim.denemek istedim. herşeyi sıcak silikonla yapıştırdım. resimlerden belli oluyor herşey sanırım. yastığı önce yaptım ama yapım aşamalarını çekmek aklıma gelmedi. 10marifet bana çok ilham veriyor,bayılıyorum yahu! yastığıda aynı teknikle yaptım.yastığın çiçeklerini kendim yaptım. ve hayvancıkların resimlerini kartona çizip kalıp çıkartıp kumaştan kestim.. herşeyi yapıştırdım.. yastığın siyah zemini,düz siyah eşarp.arkadan düzenleyip büzdüm ve diktim.cam çerçeveleri gibi duran malzeme kurdele.perdeler,organze. kediler gene kullanmadığım atmayada kıyamadığım eski bir çantaydı.o renk çantayı nasıl takmışım bilemiyorum.ama çok verimli oldu.. çok mutlu etti bu çalışma beni.Özellikle eşimin sevimli bakışları arasında çalışmak dahada mutluluk veriyor.Lütfen düşüncelerinizi yazın..sevgiyle kalın…








0 yorum:

Yorum Gönder

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea