28 Mayıs 2012 Pazartesi

Yaptıgım yastıklar ve minderler :)

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 03:52
Merhabalar.Bu benim nişan yastığım.Bunu kalpli bir yastıkla giyilmeyen bir saten ve tüllü etekten yapmıştım.Teyzeminde yardımıyla tabi :)


Bu minderde eşimin giymediği kazaklarından.Boyunları ve kolları içine katlayıp diktim..

Bu kırmızı minderde aslında ayak ucu puf içindi ama herşeyini elde diktiğim için küçüldü ve istediğim ölçüde olmadı. Bu yüzden bende eskimiş sandalyemize yeni bir görünüm kazandırmıştım.. Şimdilerde ise balkonumuzda bize eşlik ediyor..


bu kırmızı yastıkta sevgili Anneciğimin giymediği bluzunden :) Artık herkes bana "al sen bununla birşeyler yaparsın" diye giymediği ve kullanmadığı şeylerini getiriyor.. :) Sevgileeer....

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea