28 Mayıs 2012 Pazartesi

polar ve gelinlik karısımı yatak örtüm

Gönderen Sevcan Karakoç zaman: 13:17
Öncelikle merhaba.. gelinliğimin eteğindeki damlacıkları söktüm.(gelinlik birdaha giyilmeyeceği için değerlendirmek istedim.ama sadece 2 sıra damlacık söktüm) günlük yatak örtüm yoktu. Çok cafcaflı örtüm vardı.bir tanede pike denilen annemin diktiği sermeye kıyamadığım cicik(benim tabirimce şirin) bir örtüm var. bende pazardan 15 liraya polar aldım.ancak grisini bulabildim fakat eve gelip yatağa serdiğimde yanlardan hiç sarkmadığını görünce ağlayacaktım. zira 2 kez gidip geldim pazara. bir önceki aldığımda olmadı ve geri götürmüştüm. neysee.. düşün düşünn bu fikri buldum.. resimlerle anlatmaya çalışayım..
DAMLACIKLARI ÖRTÜYE İĞNELEYİP ELİMDE DİKİYORDUM BAKTIM DİZİME SIKIŞTIRIP DİKMEK KOLAY OLMUYOR,YATAĞA SERİP DİKTİM.


Nasıl olmuş ?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Keyf-i Şahane! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea